مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 11:152020-07-13سياسي

آخرین مهلت ارسال آثار به جایزه مصطفی(ص) اعلام شد


بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) مهلت ارسال آثار دانشمندان جهان اسلام به دبیرخانه این جایزه را تا 10شهریور ماه امسال اعلام کرد.

- بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) مهلت ارسال آثار دانشمندان جهان اسلام به دبیرخانه این جایزه را تا 10شهریور ماه امسال اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص)، آیین اعطای جایزه مصطفی(ص) به صورت دو سالانه و با هدف معرفی و تجلیل از محققان و دانشمندان برتر جهان اسلام برگزار می شود.

جایزه مصطفی(ص) در چهار حوزه علم و فناوری اطلاعات و ارتباطات، علم و فناوری زیستی و پزشکی، علم و فناوری نانو و کلیه زمینه های علم و فناوری اعطا می شود و اعلام اسامی برگزیدگان این دوره، طی آیین اعطای جایزه مصطفی(ص) در آبان ماه 1400، صورت خواهد گرفت.

شرایط اعطای جایزه در سه حوزه تخصصی، داشتن تابعیتِ یکی از 57 کشور اسلامی است، اما محدودیت سنی، جنسی و دینی برای نامزد وجود ندارد.

اما در حوزه عمومی چهارم، تابعیت، جنس و سن دانشمند مد نظر نبوده و نامزد باید تنها مسلمان باشد.

کلیه زمینه های علم و فناوری شامل حوزه های آموزشی یونسکو؛ علوم طبیعی، ریاضیات و آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مهندسی ساخت و تولید، کشاورزی، جنگلداری، شیلات و دامپزشکی، بهداشت و رفاه و همچنین علوم شناختی و اقتصاد و بانکداری اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مهلت ارسال آثار به جایزه مصطفی(ص) اعلام شد

آخرین مهلت ارسال آثار به جایزه مصطفی(ص) اعلام شد