مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 11:252020-07-13بين الملل

ده ها دانشگاه آمریکا علیه فرمان ترامپ


ده ها دانشگاه آمریکایی با ثبت یک سند از شکایت دو دانشگاه دیگری که به دنبال بلوکه کردن فرمان ممنوعیت دونالد ترامپ علیه تداوم اقامت دانشجویان خارجی در خاک آمریکا در صورت عدم برگزاری کلاس های حضوری نهادهای آموزشی در فصل پاییز هستند، - ده ها دانشگاه آمریکایی با ثبت یک سند از شکایت دو دانشگاه دیگری که به دنبال بلوکه کردن فرمان ممنوعیت دونالد ترامپ علیه تداوم اقامت دانشجویان خارجی در خاک آمریکا در صورت عدم برگزاری کلاس های حضوری نهادهای آموزشی در فصل پاییز هستند، حمایت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، شکایت مذکور ابتدا از سوی دو دانشگاه شامل دانشگاه ام آی تی و دانشگاه هاروارد امروز (دوشنبه) در یک دادگاه فدرال در بوستون ثبت شد.

با این حال روز یکشنبه 59 دانشگاه دیگر آمریکا با ثبت یک سند در دادگاه خود را به عنوان حامی شکایت این دو دانشگاه معرفی کردند.

این دانشگاه ها اعلام کرده اند که پایبند به دستورالعمل فدرالی هستند که در دوران وضعیت اضطراری نیز برقرار است و به دانشجویان خارجی اجازه می دهد در دوران همه گیری بیماری در دوره های تماما آنلاین شرکت کنند .

آنها خاطرنشان کردند: وضعیت اضطراری همچنان پابرجا است اما با این حال سیاست دولت آمریکا به طور اساسی و ناگهانی تغییر می کند و برنامه های این دانشگاه ها را دچار تش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ده ها دانشگاه آمریکا علیه فرمان ترامپ

ده ها دانشگاه آمریکا علیه فرمان ترامپ