مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 12:552020-07-13اقتصادي

حجم مصرفی اینترنت مخابرات کردستان 114 درصد افزایش داشته است


مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه اینترنت به عنوان یکی از کاربردی ترین تکنولوژی های جدید ارتباطی، مورد استقبال جامعه قرار گرفته است، - آزاد حکمت امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اعلام اینکه امروزه اینترنت ابعاد زندگی فردی و جمعی انسان ها را تحت تاثیر قرار داده است، اظهار داشت: با فراهم ساختن شرایط لازم توسط مخابرات منطقه، مشتریان مخابراتی برای انجام امورات و رفع نیازهای ارتباطی و مخابراتی خود به راحتی از این بستر بهره می گیرند.

   وی ضمن تشریح برنامه ها و پروژه های انجام شده برای تقویت و توسعه زیرساخت های ADSL در استان خاطر نشان ساخت: با اقدامات صورت گرفته در این خصوص شاهد ارائه اینترنت با کیفیت به مشتریان هستیم که آمارهای موجود نشان دهنده میزان رضایت مشتریان از ADSL مخابرات است.

وی با اشاره به اینکه میزان حجم مصرفی اینترنت روزانه در هفته، تا نیمه اول تیر ماه سال جاری 3/100 ترابایت است، اضافه کرد: این رقم در مدت مشابه سال قبل 8/46 ترابایت بوده است که رشد 114 درصدی (بیش از 2 برابر رشد) این شاخص را مشخص می کند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه تسهیل گری برای دستیابی مشتریان به محصولات و سرویس های مخابراتی از وظایف مخابرات منطقه است، تصریح کرد: برای تحقق این مهم در سه ماهه اول سال جاری، اجرای پروژه iprrli


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجم مصرفی اینترنت مخابرات کردستان 114 درصد افزایش داشته است

حجم مصرفی اینترنت مخابرات کردستان 114 درصد افزایش داشته است