مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 13:202020-07-13اقتصادي

توزیع 100 هزار ماسک رایگان در مناطق کم برخوردار خرمشهر


محموله کشف شده ماسک که حدود 100 هزار عدد بود، پس از انجام روند قانونی در مناطق کم برخوردار به صورت رایگان توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حیدری عصر امروز در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در سالن جلسات فرمانداری خرمشهر اظهار کرد: پویش استفاده از ماسک از اولویت هاست و از آنجا که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان یک فریضه مطرح شده است باید زمینه تأمین ماسک به صورت آسان و با قیمت ارزان فراهم شود.

وی، آگاهی بخشی به خانواده ها به ویژه در مناطق محروم برای استفاده از ماسک را ضروری دانست و گفت: هر خانه باید به پایگاه سلامت تبدیل شود بر همین اساس آموزش پروتکل های بهداشتی برای مناطق مختلف سطح شهر، به خصوص مناطق محروم مهم است.

فرماندار خرمشهر با بیان اینکه استفاده از ماسک باید توسط همه به یک فرهنگ تبدیل شود، افزود: همراهی مردم تنها با اقدامات تنبیهی امکان پذیر نیست و باید اقدامات تشویقی نیز اعمال شود چرا که مردم در برابر دستورات یک طرفه مقاومت می کنند.

وی ادامه داد: باید جلسه با مدیران شرکت ها و واحدهای صنعتی بزرگ و خصوصی برگزار شود تا با همراهی آنها ماسک به تعداد انبوه خریداری شود و حداقل یک روز در هفته ماسک به صورت رایگان یا با قیمت مناسب میان مردم و اصناف برای استعمال در اماکن عمومی توزیع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 100 هزار ماسک رایگان در مناطق کم برخوردار خرمشهر

توزیع 100 هزار ماسک رایگان در مناطق کم برخوردار خرمشهر