مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 13:352020-07-13پزشكي

روند ابتلا به کرونا در خرمشهر رو به کاهش است


رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: خوشبختانه با همراهی مردم شهرستان خرمشهر، موارد ابتلا به کرونا و فوت رو به کاهش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شکرالله سلمان زاده عصر امروز در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در سالن جلسات فرمانداری خرمشهر اظهار کرد: بیماری کووید 19 بزرگترین معضل در دنیا است و تلاش برای کنترل و قطع زنجیره بیماری کووید 19 باید ادامه یابد و مجموعه اقدامات برای کنترل این بیماری به صورت همزمان انجام شود چرا که قبل از این موارد بازگشت وضعیت قرمز از سفید در مناطق مختلف مشاهده شده است.

وی، رعایت فاصله گذاری و استفاده از ماسک را ساده ترین اقدام در کنترل بیماری کووید 19 دانست و گفت: ادارات و ارگان های دولتی و خصوصی استفاده از ماسک برای وارد شدن را الزامی کنند و حتماً به کارمندان مبتلا اجازه استراحت دهند.

سلمان زاده، مخالفت خود را در خصوص ورود اتباع غیر ایرانی از مرز شلمچه برای انجام مقاصد غیر تجاری، اعلام کرد و گفت: ورود اتباع به محدوده شهری در قالب موارد درمانی یا تحصیلی و دیگر موارد به دانشکده علوم پزشکی آبادان اطلاع داده نشده است و با این نحوه تردد در شرایط فعلی مخالفم.

وی افزود: باید برای ورود به اتباع به شهر گواهی نامه های سلامت به روز ارائه شود و مأموران گذرنامه در زمان ورود پس از تأیید این گواهینامه ها اجازه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند ابتلا به کرونا در خرمشهر رو به کاهش است

روند ابتلا به کرونا در خرمشهر رو به کاهش است