مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 13:402020-07-13سياسي

رییس جمهوری تونس الغنوشی را به چالش کشید: خبری از تغییر دولت نیست


رییس جمهوری تونس امروز (دوشنبه) از پذیرش درخواست حزب النهضه برای انجام رایزنی ها درباره تشکیل دولت جدید سرباز زد و گفت، قانون اساسی هرگز اجازه هیچ رایزنی را در سایه وجود نخست وزیری با اختیارات کامل نمی دهد.

- رییس جمهوری تونس الغنوشی را به چالش کشید: خبری از تغییر دولت نیست رییس جمهوری تونس امروز (دوشنبه) از پذیرش درخواست حزب النهضه برای انجام رایزنی ها درباره تشکیل دولت جدید سرباز زد و گفت، قانون اساسی هرگز اجازه هیچ رایزنی را در سایه وجود نخست وزیری با اختیارات کامل نمی دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اسکای نیوز، این پاسخ قیس سعید، رییس جمهوری تونس به نتایج نشست مجلس شورای جنبش النهضه در روز یکشنبه بود که راشد الغنوشی، رهبر حزب و رییس پارلمان را مامور آغاز رایزنی با رییس جمهوری و دیگر گروه های ملی برای تشکیل دولت جدید کردند.

النهضه با نخست وزیری الیاس الفخفاخ مخالف است.

سعید، جنبش النهضه را به مغالطه کاری افکار عمومی و افترا علیه آن متهم کرد و گفت، آنچه درباره وجود رایزنی ها بین رییس جمهوری و برخی از احزاب منتشر می شود عاری از صحت است و از پشتوانه قانون اساسی برخوردار نیست.

رییس جمهوری تونس طی دیدار با الفخفاخ و نورالدین الطبوبی، دبیرکل اتحادیه مشاغل تونس در کاخ قرطاج تاکید کرد: تا زمانی که نخست وزیر با اختیارات کامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهوری تونس الغنوشی را به چالش کشید: خبری از تغییر دولت نیست

رییس جمهوری تونس الغنوشی را به چالش کشید: خبری از تغییر دولت نیست