مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 14:502020-07-13اقتصادي

اجرای طرح کاداستر در 173 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین


رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت : طرح کاداستر یا حدنگاری در سطح 173 هزار هکتار از اراضی کشاورزی این استان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین فاطمه خمسه رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین با اشاره به نقش طرح کاداستر در تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی و ساماندهی آنها، یادآور شد:  در راستای اجرای این طرح  تاکنون اطلاعات و نقشه برداری از بیش از 85 هزار هکتار از این عرصه ها  انجام شده است.

وی با بیان اینکه طرح کاداستر در 173 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین اجرا می شود، افزود : طرح کاداستر یا حدنگاری با هدف نقشه برداری با جزییات کامل و تعیین تکلیف مالکیت اراضی سال گذشته در سطح 55 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین اجرا شده است.

خمسه گفت :  همچنین برای 17 هزار هکتار از اراضی یاد شده، نقشه نهایی حدنگاری قطعات و پلاک ها تهیه شده است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین ااضفه کرد :  همچنین  سال گذشته همچنین در راستای پیشبرد این طرح، نقشه برداری زمینی و تهیه تصاویر هوایی بیش از 30 هزار هکتار از اراضی کشاورزی قزوین و گویاسازی اطلاعات توصیفی از آنها به انجام رسید.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه اطلاعات مربوط به اراضی در طرح کاداستر در نهایت برای ثبت و صدور سند به سازمان ثبت اسناد و املا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کاداستر در 173 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین

اجرای طرح کاداستر در 173 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین