مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 02:452020-07-13حوادث

انجام 133 مأموریت توسط آتش نشانان رشتی/آتش سوزی بیشترین حوادث


سرپرست آتش نشانی رشت با اشاره به انجام 133 مورد مأموریت در هفته گذشته، گفت: آتش سوزی با 89 مورد بیشترین حوادث پوشش داده شده را تشکیل می دهد.

- شهرام مؤمنی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت اجرای طرح نظارت و پایش ایمنی اماکن پر تردد همچون پاساژها، کارخانجات، مجتمع های تجاری، مسکونی، اظهار کرد: این بازدیدها در راستای تغییرات در ساختار، ارائه تذکرات ایمنی در راستای پیشگیری از وقوع حوادث انجام می شود.

وی افزود: در این بازدیدها تذکرات ایمنی به مسئولان اماکن ها ارائه می شود که باید نکات را پیش بینی و اقدامات ایمنی لازم در محیط را فراهم کنند.

سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با اشاره به پوشش 133 حادثه طی هفته گذشته در این شهر، گفت: در این میان آتش سوزی با 89 مورد بیشترین مأموریت های را به خود اختصاص داده است.

وی 21 مورد حادثه و 23 مورد خدمات ایمنی به شهروندان از دیگر اقدامات انجام شده از سوی مأموران آتش نشانی رشت طی هفته گذشته عنوان و تصریح کرد: 13 مورد آتش سوزی منزل مسکونی، 75 مورد آتش سوزی علفزار، ضایعات و جنگل از پر تردد ترین عملیات های اطفای آتش سوزی ها بود.

مؤمنی با اشاره به 15 مورد عملیات نجات و یا صید حیوانات در سطح شهر، ادامه داد: محبوس شدن افراد و یا بسته شدن درب بواسطه خرابی و بی توجهی به شکستگی و خرابی درب ها اتاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 133 مأموریت توسط آتش نشانان رشتی/آتش سوزی بیشترین حوادث

انجام 133 مأموریت توسط آتش نشانان رشتی/آتش سوزی بیشترین حوادث