مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 03:302020-07-14اجتماعي

ثبت نام 278 هزار دانش آموز هرمزگانی در سامانه سناد


دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش هرمزگان گفت: مهلت ثبت نام دانش آموزان تا 31 مرداد ماه است که تا کنون بیش از 278 هزار نفر در مقاطع مختلف تحصیلی در سامانه سناد ثبت نام شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ایرج بیت اللهی اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اتخاذ تدابیر لازم و تمهید مقدمات به منظور بازگشایی مدارس ثبت نام دانش آموزان با شتاب بیشتری درحال انجام است.

وی ادامه داد: تا کنون بیش از 278 هزار دانش آموز در سامانه سناد ثبت نام شده اند که از این تعداد، بیش از 207 دانش آموز دوره ابتدایی، بیش از تعداد 68 هزار نفر در دوره اول متوسطه و همچنین دو هزار و 500 دانش آموز دوره دوم متوسطه در سامانه سناد ثبت نام شده اند.

بیت الهی با اشاره به زمان بازگشایی مدارس، بیان داشت: زمان بازگشایی و چگونگی اجرا و کیفیت آموزشی مدارس مبتنی بر سیاست های وزارت آموزش و پرورش و تصمیمات اتخاذ شده هماهنگ با ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا می باشد که متعاقباً اعلام می گردد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان تاکید کرد: اطلاع رسانی به اولیای دانش آموزان با استفاده از همه ی ظرفیت های موجود در خصوص ثبت نام فرزندانشان در فرصت باقیمانده بسیار ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 278 هزار دانش آموز هرمزگانی در سامانه سناد

ثبت نام 278 هزار دانش آموز هرمزگانی در سامانه سناد