مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 03:502020-07-14ورزشي

جولان کرونا در لیگ دسته اول فوتبال ایران


به طور حتم باید 2 بار تست PCR منفی شود تا اجازه تمرین و مسابقه داده شود و هنگامی که می بینیم یک تیم تنها یکبار تست داده است احساس خطر می کنیم، زیرا چنین رفتار های مخاطره آمیزی بازی با جان انسان ها است.

- عضو کادر پزشکی باشگاه سپیدرود رشت گفت: وقتی می‌بینیم یک تیم تنها یکبار تست داده است احساس خطر می‌کنیم، زیرا چنین رفتار‌های مخاطره‌آمیزی بازی با جان انسان‌ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی و به نقل از سایت سپیدرود، احمدرضا فیروزی با بیان اینکه باشگاه سپیدرود تا امروز 4 بار تست PCR داده و زیر بار هزینه سنگین رفته است، اظهار داشت: در گیلان فقط سپیدرود پروتکل ابلاغی را رعایت کرده است و بسیاری از تیم‌های لیگ یکی حداکثر یک بار تست داده‌اند و متاسفانه وقتی در استان خودمان تیم‌های مقابل کم‌کاری می‌کنند هم جان مجموعه خودشان و هم ما را به‌خطر می‌اندازند.

فیزیوتراپ باشگاه سپیدرود رشت با اشاره با مراحل تست این باشگاه قبل از آغاز تمرینات، قبل از آغاز بازی‌ها و دو مرحله در حین مسابقات گفت: ما از بسیاری از تیم‌های لیگ برتری در این زمینه سخت‌گیری بیشتری کردیم و موارد مثبت را بلافاصله به قرنطینه فرستادیم تا زمانی که تست آن‌ها منفی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان کرونا در لیگ دسته اول فوتبال ایران

جولان کرونا در لیگ دسته اول فوتبال ایران