مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 04:002020-07-14سياسي

استانداردهای پخت و مصرف غذا؛ سومین بخش استانداردهای الگوی فقهی ارزیابی غذا


دبیر شورای راهبردی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با نقد مجدد نسبت به گزاره های غربی کدکس تغذیه و سلامت مبانی نظری تغذیه اسلامی را ارایه کرد.

- استانداردهای پخت و مصرف غذا؛ سومین بخش استانداردهای الگوی فقهی ارزیابی غذا ایسنا/قم دبیر شورای راهبردی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با نقد مجدد نسبت به گزاره های غربی کدکس تغذیه و سلامت مبانی نظری تغذیه اسلامی را ارایه کرد.

نشست تخصصی تبیین الگوی جدید ارزیابی غذا و بررسی اشکالات کُدِکس آلیمنتاریوس (Codex Alimentarius) عصر دوشنبه در محل رسانه رسمی حوزه در قم، برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین علی کشوری دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی در سه سرفصل اصلی به تبیین الگوی فقهی ارزیابی غذا پرداخت.

این کارشناس حوزوی که پیشتر نیز نظراتی در خصوص مغایر بودن مبانی نظری تغذیه ارایه شده در سیستم نظریه پردازی غربی مباحثی را بیان کرده بود در تشریح این مباحث گفت: در حال حاضر در کشور ما مساله ارزیابی غذا بر اساس کدکس آلیمنتاریوس انجام می شود، کمیسیون تخصصی آلیمنتاریوس محصول فعالیت مشترک سازمان خواروبار جهانی و سازمان بهداشت جهانی است که فعالیت خود را از سال در 1963 رم آغاز کرده و جمهوری اسلامی ایران نیز از سال 1363 به این کمیسیون ملحق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداردهای پخت و مصرف غذا؛ سومین بخش استانداردهای الگوی فقهی ارزیابی غذا

استانداردهای پخت و مصرف غذا؛ سومین بخش استانداردهای الگوی فقهی ارزیابی غذا