مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 04:002020-07-14ورزشي

بعید می دانم لیگ کشتی برگزار شود


رییس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: باتوجه به تداوم شیوع بیماری کرونا و تعطیلی ادامه دار رشته های پربرخورد، بعید می دانم لیگ برتر کشتی برگزار شود.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: باتوجه به تداوم شیوع بیماری کرونا و تعطیلی ادامه دار رشته های پربرخورد، بعید می دانم لیگ برتر کشتی برگزار شود.

محمدحسین محبی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به قطعی شدن حضور یک تیم از کرمانشاه در لیگ برتر کشتی، اظهارکرد: هرچند با رایزنی های انجام شده از سوی استاندار و مسئولین ورزش استان، آماده حضور در رقابت های لیگ برتر کشتی هستیم، اما باتوجه به شرایط کنونی بعید می دانم لیگ برگزار شود.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه فدراسیون اعلام کرده احتمالا در ماه آینده رقابت های لیگ بدون تماشاچی برگزار می شود، اما اگر شرایط شیوع بیماری کرونا به همین شکل پیش برود، احتمالا لیگ برگزار نمی شود.

رییس هیات کشتی استان کرمانشاه افزود: از سوی دیگر نزدیک به چهار ماه است به دلیل بسته شدن باشگاه ها و تعطیلی رشته های پربرخورد، کشتی گیران هیچ تمرین تخصصی نداشته اند و اکنون از سطح آمادگی خود دور شده اند، برای همین حداقل چند هفته نیاز دارند تا با تمرین خود را بازیابی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعید می دانم لیگ کشتی برگزار شود

بعید می دانم لیگ کشتی برگزار شود