مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 04:052020-07-14سياسي

نوجوانی که مرتکب قتل غیرعمد شده بود اولین حقوقش را برای آزادی زندانی هدیه کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران گفت: شخصی که در هفده سالگی مرتکب قتل غیرعمد شده بود، پس از آزادی، - مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران گفت: شخصی که در هفده سالگی مرتکب قتل غیرعمد شده بود، پس از آزادی، اولین حقوقش را جهت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اهداء نمود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران گفت: شخصی که در هفده سالگی مرتکب قتل غیرعمد شده بود، پس از آزادی، اولین حقوقش را جهت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اهداء نمود.

منوچهر رحمانی اظهار داشت: برخی از زندانیان جرایم غیرعمد و نیازمند که با کمک ستاد دیه آزاد می شوند، تحت تأثیر یاری انساندوستانه نیکوکاران، خودشان نیز به این جمع می پیوندند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران بیان داشت: عباس که شب چهارشنبه سوری دو سال قبل، با انفجار نارنجک دست ساز موجب مرگ نوجوان هم سن و سال محلشان شده، به دلیل عجز خانواده اش از پرداخت دیه، در 17 سالگی وارد کانون اصلاح و تربیت گردیده بود.

وی افزود: خرداد ماه سال گذشته، عباس که دانش آموز بود، در مدرسه کانون اصلاح و تربیت امتحانات خود را سپری کرده، در انتظار آینده نامعلوم خود بود که تلاش مددکاران ستاد دیه استان تهران به ثمر نشست و نیکوکاران مبلغ 270 میلیون تومان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوانی که مرتکب قتل غیرعمد شده بود اولین حقوقش را برای آزادی زندانی هدیه کرد

نوجوانی که مرتکب قتل غیرعمد شده بود اولین حقوقش را برای آزادی زندانی هدیه کرد