مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 04:252020-07-14ورزشي

خیران به پویش مردمی تهیه جهیزیه برای نوعروسان بپیوندند


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از مردم این استان دعوت کرد که به پویش ازدواج جوانان با همراهی خیران بپیوندند تا تعدادی از نوعروسان نیازمند راهی خانه بخت شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان سمنان، محسن مسعودیان راد گفت: به مناسبت سالروز ازدواج امام علی و حضرت فاطمه (س) از یکم تا هفتم مردادماه پویش مردمی تهیه جهیزیه برای نوعروسان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان و کمیته امداد راه اندازی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ضمن دعوت از مردم استان سمنان برای پیوستن به پویش ازدواج جوانان با همراهی خیران بیان کرد: تهیه جهیزیه برای نوعروسان به مناسبت سالروز ازدواج امام علی و حضرت فاطمه (س) با کمک خیران در نظر گرفته شده تا تعدادی از نوعروسان نیازمند در این ایام خجسته راهی خانه بخت شوند.

وی به راه اندازی کاروان جهیزیه در برخی از شهرهای استان سمنان در روز ازدواج امام علی و حضرت فاطمه (س) و ایجاد شور و هیجان در این روز خجسته خبر داد و گفت:  با توجه به شیوع کروناویروس گرامیداشت این روز مبارک تنها با حرکت این کاروان انجام می شود.

مسعودیان راد از پیش بینی تهیه بیش از 30 سری جهیزیه توسط مراکز نیکوکاری و کمیته امداد اشاره کرد و گفت: در سال گذشته بیش از 600 سری جهیزیه به نوعروسان، هد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیران به پویش مردمی تهیه جهیزیه برای نوعروسان بپیوندند

خیران به پویش مردمی تهیه جهیزیه برای نوعروسان بپیوندند