مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 05:102020-07-14اقتصادي

تولیدکنندگان و صادرکنندگان سربازانی بدون کمک در جنگ اقتصادی


از تولیدکنندگان و صادرکنندگان به عنوان سربازان خط مقدم اقتصاد یاد می کنند ولی کمکی صورت نمی گیرد؛ به هیچ عنوان نمی توانیم با بانک مرکزی کنار بیاییم چون تنها حرف خودش را می زند و در نهایت تمام سعی ما سازش با بانک مرکزی است.

- ایسنا/قزوین مدیر عامل یک شرکت تولیدی گفت: از تولیدکنندگان و صادرکنندگان به عنوان سربازان خط مقدم اقتصاد یاد می کنند ولی کمکی صورت نمی گیرد؛ به هیچ عنوان نمی توانیم با بانک مرکزی کنار بیاییم چون تنها حرف خودش را می زند و در نهایت تمام سعی ما سازش با بانک مرکزی است.

علیرضا پازوکی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: واحد تولیدی شیمی لیا از سال 78 در شهرک صنعتی لیا در اطراف استان قزوین آغاز به کار کرد و در حال حاضر یکی از واحدهای تولیدی کشور است که محصولاتی همچون پارافین های جامد و مایع، گرانول، وازلین، روغن های نساجی، روغن های تراشکاری، وازلین صنعتی، روغن های امولسیون شونده، واکس پلی اتیلن به صورت پودر و پرک در درجه های مختلف تولید می کند.

وی ادامه داد: پلی اتیلن واکس برای مصارف لوله و اتصالات پی.

وی.

سی، پلی پروپیلن، پلی اتیلن و مستربچ انواع روغن های کمکی، پارافین مایع، وازلین صنعتی، روغن های نساجی شامل: استرچ، آنتی استاتیک، اسپیندل (دوک)، امولسیفایرهای نساجی، چربیگیرهای چرم، روغن های حل شونده و روغن تراشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدکنندگان و صادرکنندگان سربازانی بدون کمک در جنگ اقتصادی

تولیدکنندگان و صادرکنندگان سربازانی بدون کمک در جنگ اقتصادی