مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 05:502020-07-14اقتصادي

کمک به صادرکنندگان با ایجاد بزرگترین سایت هسته ای پرتودهی گاما در کشور


بزرگترین سایت هسته ای پرتودهی گاما در منطقه ویژه اقتصادی استان چهارمحال و بختیاری به عنوان یک طرح کلان ملی فناوری راه اندازی شد.

این طرح به تامین امنیت غذا، - بزرگترین سایت هسته ای پرتودهی گاما در منطقه ویژه اقتصادی استان چهارمحال و بختیاری به عنوان یک طرح کلان ملی فناوری راه اندازی شد.

این طرح به تامین امنیت غذا، اقدامات درمانی و ذخایر راهبردی و مورد نیاز کشور می انجامد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از شرکت های دانش بنیان در سال 90 موفق به تاسیس و راه اندازی بزرگترین سایت هسته ای پرتودهی گاما در منطقه سیستان و بلوچستان شد.

این سایت ها از اساسی ترین زیرساخت ها در تحقق بند 7 سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی برای تامین امنیت غذا و درمان و ایجاد ذخایر راهبردی با افزایش کمی و کیفی تولید به حساب می آیند.

سیدرضا رفیعی، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان در این باره گفت: ما با عقد قراردادی با شرکت های هندوستانی، روسی و مجارستانی و با همت کارشناسان و متخصصان خود، توانستیم به عنوان یکی از دارندگان دانش فنی طراحی، ساخت و بهره برداری از سامانه های پرتودهی گاما در بخش خصوصی کشور فعالیت خود را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد، سازمان ایمنی مواد غذایی اروپا، سازمان غذا و داروی آمریکا، آژانس بین المللی انرژی اتمی و سازمان بهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به صادرکنندگان با ایجاد بزرگترین سایت هسته ای پرتودهی گاما در کشور

کمک به صادرکنندگان با ایجاد بزرگترین سایت هسته ای پرتودهی گاما در کشور