مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 06:402020-07-14سياسي

عکس های ثبت شده از کرونا، سند تاریخی محسوب می شود


در حال حاضر شاید عکس های ثبت شده از بیماری کرونا تنها ثبت یک لحظه باشد؛ اما بعدها سند تاریخی محسوب می شود، چرا که نحوه زندگی انسان ها در ایامی که مشکل جهانی وجود داشته است را روایت می کند.

- ایسنا/خراسان رضوی یک عکاس خبری گفت: در حال حاضر شاید عکس های ثبت شده از بیماری کرونا تنها ثبت یک لحظه باشد؛ اما بعدها سند تاریخی محسوب می شود، چرا که نحوه زندگی انسان ها در ایامی که مشکل جهانی وجود داشته است را روایت می کند.

محسن بخشنده در گفت وگو با ایسنا در خصوص عکاسی خبری در دوران شیوع کرونا، اظهار کرد: ثبت عکس ها در آینده تاریخ را روایت می کند و عکاسان با عکاسی از کرونا روایتی را در تاریخ به ثبت می رسانند.

وضعیتی که برای مردم در این حوزه به وجود آمده است باید روایت شود، چرا که در تاریخ بی سابقه است و عده ای به این خاطر این امر را مهم می دانند که این بیماری تمام دنیا را به صورت مشترک درگیر کرده است.

وی در خصوص نقش عکاسان در ثبت بیماری کرونا، افزود: یکی از مهم ترین کارهایی که در این دوران باید انجام می شد بحث عکاسی از موضوع کرونا است؛ عکاسان زیادی این کار را انجام داده و به آن پرداخته اند و به عقیده من سال های بعد دیده می شود که عکاسان چه نقش پررنگی در روایت و ثبت این تاریخ داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکس های ثبت شده از کرونا، سند تاریخی محسوب می شود

عکس های ثبت شده از کرونا، سند تاریخی محسوب می شود