مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 06:452020-07-14سياسي

امیرحاتمی: تقویت دیپلماسی دفاعی در دستور کار وزارت دفاع است


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وزیر دفاع در جلسه امروز این کمیسیون بر ضرورت تقویت دیپلماسی دفاعی و افزایش تعاملات ایران با کشورهای دوست، - تأکید کرد.

ابوالفضل عمویی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس،گفت: این جلسه با حضور امیرحاتمی برگزار شد و موضوعات مختلف مرتبط با حوزه دفاع و فعالیت های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این جلسه ضمن ارائه راهبردهای تقویت توان دفاعی کشور، مروری به تهدیدات جمهوری اسلامی ایران کرد و راهبردهای نیروهای مسلح و وزارت دفاع برای تقویت توان دفاعی کشور ارائه شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: از جمله راهبردهای نیروهای مسلح و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حفظ و تقویت توان بازدارندگی فعال کشور است.

عمویی گفت: امیرحاتمی به موضوع همکاری های دفاعی کشورمان و تقویت دیپلماسی دفاعی هم اشاره کرد و گزارشی در این باره ارائه شد و موضوع تعاملات حوزه دفاعی کشور با کشورهای همسایه و دوست همچون چین و روسیه مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این جلسه دستاوردهای صنایع دفاعی کشور در حوزه موشکی، صنایع دریایی، پهپاد و ناو مورد بررسی قرار گرفت و گزارش بسیار خوبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرحاتمی: تقویت دیپلماسی دفاعی در دستور کار وزارت دفاع است

امیرحاتمی: تقویت دیپلماسی دفاعی در دستور کار وزارت دفاع است