مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 06:552020-07-14پزشكي

پاندمی کرونا از دریچه نگاه حرفه مندان سلامت


انجمن دانشجویان پزشکی ایران (ایمسا) با همکاری سازمان نظام پزشکی کل کشور و موزه ملی تاریخ علوم پزشکی ایران، مسابقه ادبی با موضوع کرونا داستان را برگزار می کند.

- انجمن دانشجویان پزشکی ایران (ایمسا) با همکاری سازمان نظام پزشکی کل کشور و موزه ملی تاریخ علوم پزشکی ایران، مسابقه ادبی با موضوع کرونا داستان را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، پاندمی کوید-19 که طوفانی از وقایع غریب و بی سابقه در سراسر جهان به دنبال داشت به تدریج به یک تجربه جهانی دامنه دار و منحصر به فرد تبدیل شده است یکی از جلوه های اثرگذار این پدیده، تجارب مستقیمی است که شاغلین و دانش آموختگان رشته های علوم پزشکی و سلامت با آن مواجه می شوند از خستگی و اضطراب تا همدلی، فداکاری دواطلبانه،غم از دست دادن تعدادی از همکاران این حیطه، تجربه قرنطینه و جداسازی خود و نزدیکان، گاه برای مدت طولانی است.

کروناداستان نام مسابقه ای از داستان ها و روایت های شاغلین و دانشجویان حرفه های مرتبط با سلامت از تجاربشان در دوران کرونا با دبیری بابک زمانی(عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران،دبیر انجمن نورولوژی ایران و نویسنده و روزنامه نگار) است که در دو بخش، دانشجویان و حرفه مندان، و دو قالب، داستان کوتاه و روایت، برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاندمی کرونا از دریچه نگاه حرفه مندان سلامت

پاندمی کرونا از دریچه نگاه حرفه مندان سلامت