مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 07:002020-07-14سياسي

انتشار دو جلد کتاب در ارتباط با کرونا برای کارکنان ذوب آهن


رییس بیمارستان شهید مطهری فولادشهر گفت: این بیمارستان با تولید محتوای علمی و انتقال آن در سطح کارخانه ذوب آهن اصفهان موفق به تولید و نشر دو جلد کتاب در رابطه با کرونا شد.

- ایسنا/اصفهان رییس بیمارستان شهید مطهری فولادشهر گفت: این بیمارستان با تولید محتوای علمی و انتقال آن در سطح کارخانه ذوب آهن اصفهان موفق به تولید و نشر دو جلد کتاب در رابطه با کرونا شد.

علیرضا آجودانی در گفت وگو با ایسنا در مورد وضعیت برخورد بیمارستان شهید مطهری در مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: این بیمارستان با بهره گیری از کادر متخصص، برنامه ریزی و آمادگی در مقابله با کرونا، به خوبی توانسته از پس این بیماری برآید و تنها بیمارستان خصوصی بود که از ابتدا تمام قد در مقابل کرونا ایستاد.

وی افزود: این مجموعه و ذوب آهن اصفهان در حوزه مسئولیت های اجتماعی و مقابله با کرونا و اقدامات اثربخشی که انجام داد چندی پیش حائز جایزه ویژه مسئولیت های اجتماعی شد.

رییس بیمارستان شهید مطهری فولادشهر درباره وضعیت صنعت خصوصا صنایع بزرگ در مقابله با کرونا، اظهار کرد: بیمارستان شهید مطهری فولادشهر یکی از برترین بیمارستان های خصوصی در این حوزه و یکی از برترین بازوهای قدرتمند شرکت ذوب آهن اصفهان و جزء معدود مراکز وابسته به صنعت است و دیدگاه تخصصی طب و حفاظت از منابع نیروی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار دو جلد کتاب در ارتباط با کرونا برای کارکنان ذوب آهن

انتشار دو جلد کتاب در ارتباط با کرونا برای کارکنان ذوب آهن