مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 07:052020-07-14سياسي

اجرای طرح نشاط معنوی مجازی شد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، از اجرای طرح نشاط معنوی در فضای مجازی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اوقاف و امور خیریه استان زنجان، حجت الاسلام مختار کرمی گفت: به واسطه شیوع بیماری کرونا و جلوگیری از ابتلای این ویروس طرح نشاط معنوی را که هرساله در بقاع متبرکه برگزار می شد را با همان کیفیت در فضای مجازی اجرایی می کنیم.

وی اظهار کرد: اوقاف و امور خیریه در استان در کمک های مومنانه و راه اندازی کارگاه های تولید ماسک عملکرد خوبی داشت و توانست کمک هایی را به نیازمندان داشته باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجا ن، گفت: این طرح تا 20 مرداد این طرح ادامه دارد و مخاطبان آن دانش آموزان 7 تا 18 سال است.

کرمی با اشاره به اینکه مخاطبین این گروه ها در حوزه بقاع مشخص شده عضو گیری می شوند گفت: مباحث کودک و نوجوان، خانواده، مشاوره، مسائل شرعی، احکام، از طریق مبلغین متخصص و مستقر در قم درفضای مجازی به خدمات دهی می پردازند.

وی با بیان اینکه امسال در سطح کشور 8 گروه پشتیبان در این زمینه فعالیت دارند که محتوای کانال ها و فضای مجازی را پشتیبانی می کنند، ادامه داد: افراد می توانند در سراسر کشور در کانال امامزادگان عضو شده و از محتویات این طرح استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نشاط معنوی مجازی شد

اجرای طرح نشاط معنوی مجازی شد