مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 07:452020-07-14اقتصادي

فعالیت 40 کارگاه کیف دوزی در دورترین نقطه رزن


رییس اداره بهزیستی شهرستان رزن از فعالیت 40 کارگاه کیف دوزی درشهرستان رزن خبرداد و گفت: 40 کارگاه کیف دوزی در  دورترین نقطه رزن فعالیت دارند.

- ایسنا/همدان رییس اداره بهزیستی شهرستان رزن از فعالیت 40 کارگاه کیف دوزی درشهرستان رزن خبرداد و گفت: 40 کارگاه کیف دوزی در  دورترین نقطه رزن فعالیت دارند.

اسماعیل رستم خانی درگفتگو با ایسنا با اشاره به بازدید خود از این کارگاه ها در هفته بهزیستی، اظهار کرد: روستای ساریجلو در دورترین نقطه شهرستان رزن قرار دارد و 40 کارگاه کیف دوزی دراین روستا درحال فعالیت هستند.

وی در بازدید یکی از این کارگاه ها که مبلغ 50میلیون تومان تسهیلات از محل اشتغال پایدار روستایی پرداخت شده است، تصریح کرد: در این کارگاه کیف دوزی پنج نفر به طور مستقیم و دو نفر به طور غیر مستقیم مشغول به کار هستند.

رستم خانی با بیان اینکه تولید این کارگاه در شرایط عادی ماهیانه 1000عدد ولی در شرایط کرونایی به تعداد500عدد می رسد، خاطرنشان کرد: به علت شرایط کرونایی و بسته بودن بازار مواد اولیه به سختی از تهران تهیه و تولیدات به شهرهای همدان و تهران ارسال می شود.

رییس اداره بهزیستی شهرستان رزن یکی از اصول سازمان را بازتوانی خانواده ها دانست و گفت: بیش از پنج میلیارد تومان از تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به 148نفر از مددجویان تحت پوشش در سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 40 کارگاه کیف دوزی در دورترین نقطه رزن

فعالیت 40 کارگاه کیف دوزی در دورترین نقطه رزن