مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 08:052020-07-14سياسي

کاهش تخریب بناهای تاریخی شیراز/ عمران شیراز تعطیل نشد


در دوره پنجم فعالیت شورا شاهد کمترین تخریب خانه های تاریخی هستیم و بجز دو مورد، آنچه تخریب شد تاریخی نبود، در این زمینه کمیسیون گردشگری و فرهنگی نیز پایش دقیق و پیگیری جدی داشته است.

- ایسنا/فارس سخنگوی شورای شهر شیراز گفت: در دوره پنجم فعالیت شورا شاهد کمترین تخریب خانه های تاریخی هستیم و بجز دو مورد، آنچه تخریب شد تاریخی نبود، در این زمینه کمیسیون گردشگری و فرهنگی نیز پایش دقیق و پیگیری جدی داشته است.

سعید نظری سه شنبه 24 تیر در یک ارتباط ویدئو کنفرانسی با خبرنگاران بیان کرد: در حال حاضر دوران سختی را به لحاظ اقتصادی در کشور پشت سر می گذاریم و مدیریت شهری هم با بحران های فوق العاده ای روبرو است که در سال های پس از انقلاب نمونه آن نداشتیم.

او افزود: بازار پرتلاطم دلار و نوسات قیمت ها کالا و خدمات در بازار به نوعی مدیریت شهری در کل شهرها را با مشکلات جدی مواجه کرده و در صورت نبود برنامه مشخص آن را از پا در می آورد، اما با این شرایط سخت افتتاح پروژه های بزرگ در شیراز ادامه دارد، به طوریکه چشم انداز ما داشتن سالی پربار برای شهروندان شیراز به لحاظ پروژه های عمرانی خصوصا پروژه های انسان محور است.

سخنگوی شورای شهر شیراز با تاکید بر اینکه سیاست کلان در شورای پنجم و شهرداری حفظ بافت فرهنگی و تاریخی و همچنین احیاء آن بوده است، افزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تخریب بناهای تاریخی شیراز/ عمران شیراز تعطیل نشد

کاهش تخریب بناهای تاریخی شیراز/ عمران شیراز تعطیل نشد