مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 08:052020-07-14حوادث

ابتلای چهار نیروی عملیاتی اورژانس همدان به کرونا


مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان با بیان اینکه چهار نفر از نیروهای عملیاتی اورژانس شهرستان همدان به کرونا مبتلا شده اند، - مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان خبرداد ابتلای چهار نیروی عملیاتی اورژانس همدان به کرونا ایسنا/همدان مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان با بیان اینکه چهار نفر از نیروهای عملیاتی اورژانس شهرستان همدان به کرونا مبتلا شده اند،گفت:دلیل ابتلای نیروهای عملیاتی و کادر درمان کمبود وسایل تجهیزاتی و حفاظتی نبوده بلکه تعداد و ارتباط زیاد با افراد مبتلا به بیماری کروناست.

عباس اولیا سمیع در گفت وگو با ایسنا، از آماده باش مرکز فوریت های پزشکی برای مقابله با موج دوم شیوع کرونا ویروس خبر داد و اظهار کرد:با توجه به اوج گرفتن مجدد بیماری کرونا در استان حجم مأموریت ها و تماس با سامانه 115 افزایش یافته است.

وی درباره تعداد افرادی که در اورژانس همدان به کرونا مبتلا شده اند، افزود: در مجموع 108 نیروی عملیاتی در شهرستان همدان مشغول فعالیت هستند که از این تعداد 4 نفر به کرونا مبتلا شدند.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون هیچ گونه فوت ناشی از کرونا در بین نیروهای عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای چهار نیروی عملیاتی اورژانس همدان به کرونا

ابتلای چهار نیروی عملیاتی اورژانس همدان به کرونا