مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 08:202020-07-14اقتصادي

طرح مدیریتی منطقه حفاظت شده آلمو بلاغ در حال بررسی است


سرپرست محیط زیست شهرستان اسدآباد گفت:مطالعه و طرح مدیریتی منطقه حفاظت شده آلمو بلاغ یکی از جمله برنامه های سند راهبردی سه ساله استان در برش شهرستانی برای محیط زیست شهرستان اسدآباد بوده که مشاور طرح انتخاب شده و مطالعه طرح در حال بررسی است.

- مجید اسکندری در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: در پروژه های مصوب سال 98 اعتباری افزون بر 20 میلیون تومان به مطالعه و اجرای طرح مدیریتی منطقه حفاظت شده آلموبلاغ اعتبار مصوب شد که این اعتبار تخصیص یافته و در حال حاضر مطالعه طرح جهت اجرا در دست بررسی قرار دارد.

وی با بیان اینکه در این طرح مطالعاتی مانند منطقه حفاظت شده خانگرمز و لشگردر ملایر به عنوان یک طرح جامع کلیه زمینه های گردشگری ،گونه های جانوری وگیاهی ،منابع آب .

در نظر گرفته می شود، افزود: با توجه به وجود گونه های مختلف حیوانات و پرندگان و نیز مراتع و پوشش گیاهی غنی منطقه حفاظت شده آلما بلاغ این منطقه در سال 85 به عنوان منطقه شکارممنوع اعلام شده ودر سال 89 این منطقه به مساحت 7738 هکتار به منطقه حفاظت شده ارتقاء سطح یافته است.

اسکندری در ادامه با اشاره آزاد سازی حریم تالاب پیرسلمان به عنوان یکی دیگر از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در سند راهبردی 3 ساله برای محیط زیست اسدآباد، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این طرح مرتبط با محیط زیست ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مدیریتی منطقه حفاظت شده آلمو بلاغ در حال بررسی است

طرح مدیریتی منطقه حفاظت شده آلمو بلاغ در حال بررسی است