مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 08:252020-07-14اجتماعي

178 خانواده متقاضی فرزند خواندگی در خراسان شمالی/واگذاری 11 کودک طی امسال


هم اکنون 178 خانواده متقاضی فرزند خواندگی هستند و این در حالی است که طی سال جاری 11 کودک واگذار شده است.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی گفت: هم اکنون 178 خانواده متقاضی فرزند خواندگی هستند و این در حالی است که طی سال جاری 11 کودک واگذار شده است.

اسماعیل قربانی در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: مقرر است تا پایان سال جاری 40 کودک دیگر به خانواده های متقاضی فرزند واگذار شود.

وی ادامه داد: بهزیستی شرایط خانواده های متقاضی را بررسی کرده و در نهایت به خانواده هایی که امتیاز بالاتری در ارزیابی ها گرفته اند کودک واگذار می شود زیرا منافع و آینده کودک از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه بیش از 90 درصد درخواست های واگذاری کودک به این سازمان برای کودک شیرخوار است، گفت: امسال 11 کودک به خانواده ها واگذار شده که 80 درصد آنان زیر یک سال هستند.

قربانی با بیان اینکه این سازمان کودکان بی سرپرست و بد سرپرست را با دستور قضایی به خانواده ها واگذار می کند، گفت: بیشتر کودکانی که در این استان واگذار می شوند بد سرپرست هستند.

وی با اشاره به اینکه دختران مجرد بالای 35 سال نیز می توانند متقاضی فرزند خواندگی از جنس مونث باشند، افزود: کودکان شیرخوار تا 16 سال با قوانینی از قبیل به نام زدن یک سوم اموال یا با توافق بخشی از اموال و دیگر شرایط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

178 خانواده متقاضی فرزند خواندگی در خراسان شمالی/واگذاری 11 کودک طی امسال

178 خانواده متقاضی فرزند خواندگی در خراسان شمالی/واگذاری 11 کودک طی امسال