مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 08:352020-07-14سياسي

استفاده از نسخه الکترونیک در بیمارستانهای اصفهان اجباری شد


فرایند استفاده و اجرای نسخه الکترونیک در سال گذشته در اصفهان به صورت اختیاری اجرا می شد که اما هم اکنون تمام بیمارستان های دولتی و خصوصی استان ملزم به استفاده از آن هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین بانک، ظهر سه شنبه، در نشست خبری رزمایش سایبری بیمه سلامت با اصحاب رسانه اظهار داشت: در آبان ماه 1373 قانون بیمه همگانی خدمات درمانی کشور از سوی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید و از سال بعد شروع به کار کرد تا تمام اقشار جامعه به غیر از کارگران مشمول قانون کار و کارکنان دولت بتوانند از خدمات بیمه بهره مند شوند.

وی افزود: سازمان بیمه سلامت ایران مأموریت دارد برای توسعه بیمه همگانی پایه سلامت و درمان، امکان بهره مندی عادلانه از خدمات مطلوب و اثربخش و زمینه حفظ و ارتقا سلامت را برای همه افراد جامعه تحت پوشش فراهم کند.

مدیرکل اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان با اشاره به طرح تحول نظام سلامت تصریح کرد: با توجه به اهداف این طرح در زمینه بهبود سیستم های سلامت ایران با سه رویکرد دسترسی به خدمات سلامت، ارتقای کیفیت خدمات و ایجاد عدالت در دسترسی به خدمات از جانبازان و خانواده های شهدا، دانشجویان و طلاب و روستاییان حمایت شد.

وی افزود: از سال گذشته افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی تحت پوشش بیمه سلامت درآمدند؛ افراد زندانی و خانواده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از نسخه الکترونیک در بیمارستانهای اصفهان اجباری شد

استفاده از نسخه الکترونیک در بیمارستانهای اصفهان اجباری شد