مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 09:102020-07-14اقتصادي

اطلاعات دقیقی از سکونتگاه ها دردست نیست/بافت تاریخی گردشگری میشود


سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: بیش از 280 هزار نفر در سکونت گاه های غیر رسمی شهر شیراز زندگی می کنند و اطلاعات موثقی نیز از میزان تفکیک جنسیتی این افراد در دسترس نیست - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبیان کرد: بافت های فرسوده شهری و سکونتگاه های رسمی و غیررسمی شرایط متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند اما شاهد هستیم که در برخی از نقاط شهر شیراز نظیر محله سعدی و برخی از مناطق 8 شهرداری شیراز شاهد وجود بافت های فرسوده و سکونتگاه های غیررسمی هستیم.

نظری ادامه داد: بر اساس برآوردهای که صورت گرفته است بالغ بر 280 هزار نفر تا 300 هزار نفر بافت فرسوده شهر شیراز دارای جمعیت است این در حالی است که این مناطق به علت اینکه سازه های ساختمانی ناسالم دارد وضعیت اسکان افرادی که در این مناطق زندگی می کنند شرایط نامناسبی است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت جغرافیایی شهر شیراز در کشور مورد هجوم اتباع بیگانه قرار گرفته و این اتباع با سکونت در برخی از نقاط شهر شیوا از معضلات اجتماعی را فراهم کردند این در حالی است که اطلاعات جامعی در خصوص تفکیک جنسیتی این افراد در دسترس نیست.

این عضو شورای شهر شیراز اضافه کرد: از جمله برنامه هایی که در شورای شهر شیراز و همچنین شهرداری به دنبال اجرایی کردن آنها هستیم سیاست گذاری های کلان در راستای جلوگیری از ایجاد سکونتگاه های غیررسمی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعات دقیقی از سکونتگاه ها دردست نیست/بافت تاریخی گردشگری میشود

اطلاعات دقیقی از سکونتگاه ها دردست نیست/بافت تاریخی گردشگری میشود