مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 10:552020-07-14سياسي

مردم محوری قدرت اصلی انقلاب اسلامی ایران است/ شکست هیبت آمریکا


فرمانده سپاه استان سمنان بابیان اینکه آمریکا با شکست های متعددی که در مقابله با ایران متحمل شد هیبت خود را در جهان از دست داد، گفت: مردم محوری قدرت اصلی انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حمید دامغانی ظهر سه شنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه گرمسار به میزبانی حسینیه سپاه این شهرستان ضمن بیان اینکه سپاه در طول چهل سال گذشته از تمام توانمندی ها و ظرفیت های خود برای خدمت به مردم استفاده کرده است، اظهار داشت: نظام انقلاب اسلامی با دو عامل اصلی اسلامی و مردم محوری در جهان دارای قدرت است و هیچ ابرقدرتی تاکنون نتوانسته در مقابله با این نظام پیروز شود.

وی با تأکید بر اینکه شکست های متعدد آمریکا در جنگ تحمیلی، جنگ فرهنگی و جنگ روانی و سایر توطئه های خبیثانِ ابهت و هیبت این کشور را در جهان شکست، افزود: نظام ما یک نظام مردم پایه است و دموکراسی و مردم داری دینی کاملاً در جامعه پیاده شده است.

گسترش نفوذ انقلاب اسلامی در جهان فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه بسیج مظهر مردم سالاری دینی است و این نقش یک نقش تشریفاتی نیست، خاطرنشان کرد: در تمام فعالیت های مردمی بسیج نقش محوری دارد و همواره در هر شرایطی در کنار مردم قرار داشت و این نقش در جریان کمک های مردمی به سیل زدگان و زلزله زدگان و کرونا مشهود بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم محوری قدرت اصلی انقلاب اسلامی ایران است/ شکست هیبت آمریکا

مردم محوری قدرت اصلی انقلاب اسلامی ایران است/ شکست هیبت آمریکا