مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 11:052020-07-14حوادث

راننده دیلمی قربانی طمع مسافران شد


فردی که به همراه دو نفر دیگر راننده خودرویی را به قتل رسانده بودند تسلیم پلیس شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار خلیل واعظی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس شهرستان دیلم نوزدهم تیرماه از مفقودی فردی به هویت خسرو باخبر شد و روز بعد خودرو این فرد در شهر هندیجان کشف شد که خون آلود بود.

وی اضافه کرد: در همین راستا پرونده ای در پلیس آگاهی دیلم تشکیل و با انجام تحقیقات تخصصی مشخص شد که سه نفر به عنوان مسافر در شهر گناوه خودرویی را به مقصد خوزستان اجاره می کنند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: در نزدیکی دیلم راننده خودرو با مرحوم خسرو که از دوستانش بوده تماس گرفته و از وی درخواست می کند بخاطر مشکلی که برایش پیش آمده این سه نفر مسافر را به مقصدشان در خوزستان برساند.

واعظی عنوان داشت: در نزدیکی شهر هندیجان مسافران با دیدن مقداری وجه نقد در خودرو به قصد سرقت با راننده درگیر و وی را به قتل می رسانند.

وی تصریح کرد: چهار روز پس از حادثه یکی از متهمان به علت عذاب وجدان خود را به پلیس هندیجان معرفی و با بیان شرح حادثه محل جسد مقتول را نیز در اطراف هندیجان به پلیس اطلاع می دهد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: در عملیات مشترک پلیس آگاهی دیلم و گناوه نیز 2 نفر متهم دیگر این حادثه در شهر گناوه دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راننده دیلمی قربانی طمع مسافران شد

راننده دیلمی قربانی طمع مسافران شد