مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 11:202020-07-14حوادث

کشف 210 میلیارد لوازم خانگی قاچاق در جنوب تهران


رییس پلیس امنیت عمومی تهران از شناسایی انبار کالای قاچاق در جنوب تهران و کشف بیش از یک هزار عدد لوازم خانگی قاچاق به ارزش 210 میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار علی ذوالقدری در تشریح این خبر اظهار کرد: روز گذشته خبری مبنی بر دپو لوازم خانگی قاچاق در انباری در حوالی شور آباد تهران دریافت شد و بلافاصله بررسی موضوع و شناسایی محل انباری در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی تهران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تحقیقات پلیسی حکایت از صحت خبر دریافتی داشت، تصریح کرد: با شناسایی هویت مالک انباری و نشانی دقیق آن، نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضایی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از این انباری ها اخذ شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی صبح امروز تیمی از مأموران پایگاه نهم پلیس امنیت پایتخت به آدرس اعلامی اعزام و موفق شدند در یک عملیات متهم را دستگیر و در بازرسی از این انبار 327 دستگاه یخچال فریزر، 289 دستگاه ماشین لباسشویی و 388 دستگاه ماشین ظرف شویی فاقد مجوزهای گمرکی و بارنامه کشف کنند.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را حدود 210 میلیارد ریال برآورد کرده اند خاطرنشان کرد: با دستور قضایی، انبار مذکور پلمب و متهم برای سیر مراحل قانونی، تحویل مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 210 میلیارد لوازم خانگی قاچاق در جنوب تهران

کشف 210 میلیارد لوازم خانگی قاچاق در جنوب تهران