مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 11:302020-07-14اقتصادي

خرید کارتریج یا شارژ کارتریج؟


اگر یکی از مصرف کنندگان دستگاه پرینتر هستین این مطلب را از دست ندهید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام اچ پی گالری، حتما برای شما اتفاق افتاده که بعد از مدتی هنگام چاپ، رنگ چاپ شده روی کاغذ کم رنگ شده یا خط های افقی یا عمودی روی کاغذ چاپ می شوند و یا کناره های کاغذ چاپ شده رنگی می شوند.

همه این ها نشان دهنده این هست که کارتریج شما در حال تمام شدن هست و باید به فکر یک کارتریج نو و یا اگر که از کارتریج لیزری استفاده می کنید به فکر شارژ کارتریج باشید.

با توجه به قیمت بالا کارتریج اصلی، آیا خرید کارتریج اصلی ضروری هست یا کارتریج طرح هم می توانم استفاده کنم؟ آیا کارتریج نو بخرم و یا شارژ کارتریج انجام دهم؟ این ها سوالاتی هست که اکثر مصرف کنندگان دستگاه پرینتر با اون سرکار دارند.

با خواندن این متن ما پاسخ این سوالات رو به شما می دهیم و در آخر با معرفی فروشگاه اچ پی گالری که یکی از قدیمی های این صنف هستند و در تولید این مطلب به ما کمک کردند می توانید شارژ کارتریج و یا خرید کارتریج را با خیال راحت انجام دهید.

شارژ کارتریج، راهکاری سریع و ارزان زمانی که کارتریج لیزری شما رو به اتمام هست اولین سوالی که از خود می پرسید این موضوع هست که کارتریج خود را شارژ کنم یا کارتریج نو بخرم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید کارتریج یا شارژ کارتریج؟

خرید کارتریج یا شارژ کارتریج؟