مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 11:452020-07-14اقتصادي

شهرداران باید برای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن کنند


کرمانشاه _ معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: پهن کردن فرش قرمز برای سرمایه گذاران با توجه به شرایط و منابع محدود شهرداری ها از نکات با اهمیتی است که باید به آن توجه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد سالاری ظهر امروز سه شنبه در نشست با شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه اظهار داشت: اگر چه در شرایط سخت اقتصادی قرار داریم اما با توجه به رونق ساخت و ساز می توانیم از این بحران اقتصادی عبور کنیم.

معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه افزود: شعار امسال مبنی بر جهش تولید با رونق ساخت و ساز می تواند محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت ساخت و ساز به گونه ای است که از همان ابتدا می تواند اشتغالزایی به دنبال داشته باشد و به رونق اقتصاد هم کمک کند.

سالاری اظهار داشت: اجرای پروژه های مسکن مهر و طرح اقدام ملی مسکن که در دستور کار قرار دارد می تواند در رونق ساخت و ساز بسیار مؤثر باشد و در این راستا می توانیم از ظرفیت بخش خصوصی نیز استفاده کنیم.

وی گفت: در طرح اقدام ملی مسکن سهم استان کرمانشاه 12 هزار واحد است که امسال ساخت 9 هزار واحد آن آغاز خواهد شد و این کار همت بالایی را می طلبد.

معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه بیان کرد: در شهرداری ها هرروز مسائل آنی پیش می آید در عین حال که باید به این مسائل رسیدگی شود نباید سیاست بلندمدت برای کرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداران باید برای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن کنند

شهرداران باید برای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن کنند