مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 13:152020-07-14سياسي

کمک مؤمنانه/ توزیع بیش از 4 تن مرغ در شاهرود


بیش از چهار تن مرغ منجمد بین نیازمندان شهر رویان و روستاهای بخش مرکزی شهرستان شاهرود توزیع شد.

- سرهنگ علی آملی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات نجف اشرف رویان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود اظهار کرد: در اجرای مرحله چهارم رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه و به همت حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف رویان، بیش از چهار تن مرغ منجمد بین نیازمندان شهر رویان و روستاهای بخش مرکزی شهرستان شاهرود توزیع شد.

او با اشاره به اجرای مرحله چهارم رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در آستانه دهه ولایت اظهار کرد: به همت پایگاه های مقاومت بسیج شهری و روستایی بخش مرکزی شاهرود، بیش از چهار تن مرغ منجمد بین نیازمندان شهر رویان و روستاهای بخش مرکزی شاهرود توزیع شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات نجف اشرف رویان افزود: 600 قطعه مرغ در دهستان طرود، شامل روستاهای طرود، سطوه، بیدستان، مهدی آباد توزیع و 500 قطعه مرغ در شهر رویان، 90 قطعه مرغ در روستای دیزج و 500 قطعه دیگر در مابقی روستاهای بخش مرکزی شهرستان شاهرود و در مجموع یک هزار و 700 قطعه مرغ بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به تداوم این اقدامات در راستای منویات رهبر انقلاب اسلامی، بر لزوم اجرای این رزمایش در دهه ولایت و دهه اول ماه محرم و صفر تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مؤمنانه/ توزیع بیش از 4 تن مرغ در شاهرود

کمک مؤمنانه/ توزیع بیش از 4 تن مرغ در شاهرود