مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 13:452020-07-14اجتماعي

بسته های یادگیری جایگزین کتاب درسی می شود/ پیش بینی 3 وضعیت احتمالی برای سال آینده


تولید بسته های یادگیری نقطه عزیمت سند تحول است که سازمان پژوهش و برنامه ریزی این مأموریت را دارد تا انتهای سال 1399 این بسته ها را تدوین و تولید کرده و در شورای عالی آموزش و پرورش به تصویب برساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای تحول و نوسازی نظام آموزشی که در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، در خصوص عملکرد وزارت آموزش و پرورش پیرامون سند تحول بنیادین گفت: مسیری را که آغاز کردیم یک مسیر خطیر و با اهمیت است که برخی از اقدامات انجام شده در جلسه گذشته ارائه شد در این جلسه نیز برنامه های پیش رو را ارائه خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش گرانیگاه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برنامه را درسی و محتوای آموزشی، تربیتی خواند و تصریح کرد: بررسی و تصویب اهداف دوره های تحصیلی از دیگر برنامه های پیش رو است.

حاجی میرزایی گفت: اصلی ترین اتفاقی که باید در سند تحول بیفتد وابسته به بسته های یادگیری و محتوای آموزشی جایگزین کتاب شده است و موقعیت های یادگیری جایگزین کلاس شده است.

وی افزود: تولید بسته های یادگیری نقطه عزیمت سند تحول است که سازمان پژوهش و برنامه ریزی این مأموریت را دارد تا انتهای سال 1399 این بسته ها را تدوین و تولید کرده و در شورای عالی آموزش و پرور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته های یادگیری جایگزین کتاب درسی می شود/ پیش بینی 3 وضعیت احتمالی برای سال آینده

بسته های یادگیری جایگزین کتاب درسی می شود/ پیش بینی 3 وضعیت احتمالی برای سال آینده