مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 13:502020-07-14اجتماعي

مدیریت پسماند با شهرداری های استان قزوین است


معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: شهرداری های استان موظف به اجرای مدیریت پسماند در حوزه های کاری خود براساس رعایت ضوابط مقررات زیست محیطی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی فرخزاد روز سه شنبه در جلسه کارگروه پسماند استان قزوین که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: موضوع پسماند از دغدغه های مهم مسئولان استان است که با جدی گرفتن آن باید مراقب باشیم تا سلامت مردم به خطر نیفتد.

وی بیان کرد: بر اساس قانون، شهرداری ها موظف به اجرای ضوابط زیست محیطی در بخش جمع آوری، حمل و دفع زباله هستند و هرگونه سهل انگاری از سوی شهرداران با برخورد قضایی مواجه خواهد شد.

فرخزاد گفت: وضعیت جمع آوری و دفع زباله های خانگی، صنعتی، پزشکی مطلوب نیست و نیازمند بازنگری و اعمال مقررات سخت گیرانه هستیم.

وی گفت: پسماندهای شهری و روستایی بسیار مهم است و وظیفه رسیدگی به این موضوع در شهرها برعهده شهرداری و در حوزه روستایی نیز برعهده بخشداری ها است.

معاون عمرانی استانداری با اشاره به وضعیت دفن زباله در بخش رودبار الموت شرقی اظهار داشت: با توجه به تکمیل مطالعات و نقطه گذاری در احداث سایت جدید پسماند این بخش، از بخشداری انتظار داریم نسبت به جمع آوری زباله های دپو شده در 52 روستای منطقه و انتقال آن به سایت محمدآباد قزوین اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت پسماند با شهرداری های استان قزوین است

مدیریت پسماند با شهرداری های استان قزوین است