مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 00:002020-07-14ورزشي

رمضی: دیگر امیدی به اجرای برنامه های ورزش کارگری تا پایان سال نداریم


رییس فدراسیون آماتور ورزش کارگری با بیان این که ویروس کرونا تمام برنامه های پیش بینی شده ورزش کارگری را به تعویق انداخت، گفت: تصور می کردیم از تیرماه برنامه های خود را اجرا کنیم اما متاسفانه با شیوع موج دوم کرونا دیگر امیدی به اجرای برنامه های پیش بینی شده تا پایان سال نداریم.

- رییس فدراسیون آماتور ورزش کارگری با بیان این که ویروس کرونا تمام برنامه های پیش بینی شده ورزش کارگری را به تعویق انداخت، گفت: تصور می کردیم از تیرماه برنامه های خود را اجرا کنیم اما متاسفانه با شیوع موج دوم کرونا دیگر امیدی به اجرای برنامه های پیش بینی شده تا پایان سال نداریم.

جواد رمضی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تا به الان تمام برنامه های پیش بینی شده برای ورزش کارگری تحت تاثیر این ویروس قرار گرفته و موفق به اجرای هیچ کدام از برنامه های خود نشدیم .

امیدوار بودیم شرایط در تابستان از نظر این بیماری بهتر شود تا برنامه های خود را عملیاتی کنیم که متاسفانه شرایط از آن چه که فکر می کردیم بدتر شد.

وی گفت: با توجه به شرایط این بیماری امیدی به اجرای برنامه های خود تا پایان سال نداریم و باید منتظر بمانیم تا ببینیم وضعیت چگونه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمضی: دیگر امیدی به اجرای برنامه های ورزش کارگری تا پایان سال نداریم

رمضی: دیگر امیدی به اجرای برنامه های ورزش کارگری تا پایان سال نداریم