مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 03:152020-07-14سياسي

بدهکار کردن دولت آینده به جای اخذ مالیات از سفته بازان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه اقتصادی تعادل از قول حسین راغفر که در انتخابات 96 از حامیان روحانی بود، نوشت: این که یک گروه بزرگی از افرادی که منابع بسیاری را در اختیار دارند و به راحتی در کمترین زمان ممکن سود های کلان به جیب می زنند، - یک کارشناس اقتصادی حامی دولت معتقد است برخی اقدامات مالی دولت روحانی، دولت آینده را بدهکار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه اقتصادی تعادل از قول حسین راغفر که در انتخابات 96 از حامیان روحانی بود، نوشت: این که یک گروه بزرگی از افرادی که منابع بسیاری را در اختیار دارند و به راحتی در کمترین زمان ممکن سود های کلان به جیب می زنند، مالیات ندهند، خودش باعث بروز مشکلات دیگری در اقتصاد خواهد شد.

این منابع مالیاتی که اتفاقا بزرگ و سهل الوصل هم هستند به دولت کمک می کند تا بخشی از مشکلات مالی خود را پوشش دهد؛ یکی از این منابع مالیاتی درآمد های حاصل از سفته بازی و سوداگری در بازار بورس است که قطعا می تواند از یک گروه از افرادی که درآمد های بسیار بزرگی را در بورس به دست آوردند؛ درصدی را مالیات بگیرد.

این رقم های مالیاتی در شرایط فعلی که دولت با مشکل کسری بودجه مواجه است، ظرفیت های اعتباری قابل توجهی برای دولت ایجاد می کند و ضمنا بار معیشتی خاصی را هم متوجه طبقات محروم جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهکار کردن دولت آینده به جای اخذ مالیات از سفته بازان

بدهکار کردن دولت آینده به جای اخذ مالیات از سفته بازان