مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 05:002020-07-15اقتصادي

وضعیت کرونا در قروه نگران کننده است/انتقاد از جای خالی سمن ها


اعلام نگرانی از افزایش مبتلایان در کنار انتقاد از ضعف در اجرای مصوبات و همچنین غایب بودن سمن ها در میدان عمل از جمله مواردی بودند که در ستاد مقابله با کرونا در قروه به آن ها اشاره شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست ستاد مقابله با کرونا در شهرستان قروه صبح امروز چهارشنبه در حالی برگزار شد که همچنان شیوع کرونا در حال افزایش بوده و نه تنها آمار مبتلایان بلکه موارد مرگ و میر هم اوج گرفته است.

در این نشست ابتدا معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار قروه با بیان اینکه موج دوم کرونا در قروه به شدت در حال پیشروی است و آمار مبتلایان و فوتی ها قابل توجه است، اظهار داشت: این افزایش آمار به دو دلیل عمده یکی کاهش حساسیت ها در بین مردم و دیگری عادی سازی شرایط توسط ما مسئولان می تواند باشد.

علیرضا عبدی به وجود چندین مشکل در خصوص مدیریت کرونا اشاره کرد.

وجود یکسری مشکلات در خصوص تدفین اجساد فوت شدگان، استفاده نکردن بازاریان از ماسک، بی توجهی دفاتر پیشخوان و بانک ها نسبت به خطرات کرونا با تجمعات فراوان و … از جمله مشکلات مرتبط در این زمینه هستند.

به گفته او هر صنفی اعم از بازاریان، دفاتر پیشخوان و … از رعایت دستورات بهداشتی سرباز زدند با برخورد قانونی و در نهایت پلمب مواجه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کرونا در قروه نگران کننده است/انتقاد از جای خالی سمن ها

وضعیت کرونا در قروه نگران کننده است/انتقاد از جای خالی سمن ها