مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 05:452020-07-15سياسي

پایان کرونای آتش در ارتفاعات رستم


ارتفاعات کوه دول شهرستان رستم که عصر روز گذشته طعمه حریق شده بود با تلاش نیروهای مردمی مهار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس اجتماعی خبرگزاری فارس از شیراز، مراتع کوه دول عصر روز سه شنبه  طعمه حریق شد که تا ساعت 12 شب ادامه داشت و با تلاش فراوان نیروهای مردمی، منابع طبیعی، بخشداری سورنا و بسیج مهار شد.

این آتش سوزی که به گفته مردم با آتش زدن کاه و کلش در دشت بچه بازار کوپن به دامنه کوه سرایت و تا کوه های بالای روستاهای عرب خنیمه و تل بندو ادامه داشت به همت مردم، منابع طبیعی، بخشداری سورنا و بسیجیان حوزه امام خمینی(ره) دهنو مهار تا از یک فاجعه بزرگ در کوه دول جلوگیری شود.

 مردم و حامیان طبیعت مهارکننده این آتش سوزی از نبود امکانات از جمله کمبود و نبود دستگاه دمنده کافی گلایه مند و خواهان خرید و تهیه امکانات لازم در مناطق مختلف شهرستان و همچنین برخورد قاطع با  آتش زنندگان کاه و کلش جهت جلوگیری از اتفاقات و آتش سوزی های آینده بودند.

مردم و مسئولان شهرستان باید مراقبت، حساسیت و مدیریت بحران قوی تری نسبت این آتش سوزی ها داشته باشند زیرا آتش سوزی خسارت های بسیار دارد، گذشته از اینکه ما فضای سبز و جامعه سبز گیاهی را از دست می دهیم، مواد عالی خاک از بین می رود و خاک لخت می شود، فرستایش آبی بادی خواهیم داشت و سیل به راه می افتد و ویرانی به دنبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کرونای آتش در ارتفاعات رستم

پایان کرونای آتش در ارتفاعات رستم