مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 05:452020-07-15حوادث

کشف یک محموله کالای قاچاق در شهرستان اسلامشهر


فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: یک محموله پارچه قاچاق به ارزش بالغ بر 3 میلیارد و 700 میلیون ریال در اسلامشهر شناسایی و کشف شد.

- مهدی کرمی فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در گفت وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر، از کشف یک محموله کالای قاچاق به ارزش بالغ بر 3 میلیارد و 700 میلیون ریال در یک کارگاه موزاییک سازی در اسلامشهر خبر داد.

وی با تشریح جزییات کشف این محموله قاچاق افزود: مأموران کلانتری 16 موسی آباد در حین گشت زنی در منطقه چیچکلو شهرستان اسلامشهر متوجه جابه جایی محموله طاقه های پارچه و بسته های پوشاک در یک کارگاه موزاییک سازی شده و پس از بررسی و تحقیقات فنی علاوه بر دستگیری مالک کالا، طاقه های پارچه توقیف و تحویل عوامل آگاهی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر بیان کرد: در این کارگاه موزاییک سازی، تعداد 115 طاقه پارچه و دو بسته 160 عددی پوشاک از نوع شلوار قاچاق با ارزش بالغ بر 3 میلیارد و 700 میلیون ریال کشف و با تکمیل تحقیقات پلیسی و تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شهرستان شد.

کرمی با هشدار به کسانی که می خواهند به هر شکل ممکن در امنیت اقتصادی و روانی جامعه اخلالی به وجود آورند، خاطرنشان کرد: از شهروندان گرامی درخواست داریم به منظور همکاری با عوامل انتظامی و ایجاد امنیت بیشتر در جامعه، به محض اطلاع و یا مشاهده موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف یک محموله کالای قاچاق در شهرستان اسلامشهر

کشف یک محموله کالای قاچاق در شهرستان اسلامشهر