مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 06:102020-07-15ورزشي

10 میلیون تهرانی تحت تاثیر مستقیم و غیرمستقیم زلزله 7 ریشتری


رییس سازمان مدیریت بحران کشور دو میلیون نفر از جمعیت تهران را تحت تاثیر مستقیم زلزله احتمالی با بزرگی هفت ریشتر در پایتخت اعلام کرد.

- رییس سازمان مدیریت بحران کشور دو میلیون نفر از جمعیت تهران را تحت تاثیر مستقیم زلزله احتمالی با بزرگی هفت ریشتر در پایتخت اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل نجار در حاشیه جلسه ستاد محلی پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران که در محل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس قانون مدیریت بحران کشور تمام دستگاه های اجرایی کشور در زمان حادثه و بحران وظیفه ای را بر عهده دارند که این وظایف بعضا با وظایف و مسئولیت های آنان در زمان بحران متفاوت است.

وی درباره سوله های مدیریت بحران و کاربری برخی از آنها در تهران اظهار کرد: سوله مدیریت بحران یک مشکل را نمی تواند حل کند ممکن است یک سوله در زمان عادی یک مجموعه ورزشی باشد اما در زمان بحران کاربری آن تغییر کرده و در اختیار امور مربوط با بحران قرار بگیرد.

مهم این است که شرایط سوله تغییری نکند.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور، تهران را یک کلانشهر ویژه توصیف کرد و گفت: معتقدم با تمام اقدام های انجام شده، نباید فراموش کنیم که یک کلانشهر ویژه است و مدیریت بحران در این کلانشهر نیز اقتضائات خاص خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 میلیون تهرانی تحت تاثیر مستقیم و غیرمستقیم زلزله 7 ریشتری

10 میلیون تهرانی تحت تاثیر مستقیم و غیرمستقیم زلزله 7 ریشتری