مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 06:152020-07-15سياسي

نشر لوگوس از انتشار پایان نامه های علوم انسانی حمایت می کند


نشر لوگوس برای حمایت از پژوهشگران و عرضه این سرمایه پژوهشی به جامعه علمی کشور پایان نامه های برجسته و برگزیده مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد را به صورت کتاب الکترونیک چاپ می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشر لوگوس قرار است طی یک طرحی از انتشار پایان نامه های علوم انسانی حمایت می کند.

این انتشارات در معرفی هدف از این طرح مطرح کرده است: پایان نامه های دکتری و کارشناسی ارشد بخش عظیمی از سرمایه علمی کشور را می سازند که هزینه و انرژی زیادی صرف تهیه آنها می شود؛ اما به این دلیل مه وزارت علوم تاکنون برنامه کارآمدی برای سامان دهی و بهره برداری از آنها نداشته است این سرمایه ارزشمند تقریبا بلا استفاده مانده است.

از این رو نشر لوگوس قصد دارد برای حمایت از پژوهشگران و عرضه این سرمایه پژوهشی به جامعه علمی کشور با سرمایه گذاری مشترک پایان نامه های برجسته و برگزیده مقطع دکتری و کارشناسی ارشد را به صورت کتاب الکترونیک چاپ کرده و با قیمتی ارزان در اختیار کلیه علم دوستان قرار دهد.

برخی از فواید چاپ الکترونیک پایان نامه عبارتست از: دیده شدن و خوانده شدن پایان نامه های فاخر وممتاز جلوگیری از سرقت علمی و نسخه برداری های غیرمجاز سهولت ارجاع دهی و استفاده قانونی کمک به پژوهشگران برای دسترسی آسان به منابع علمی معتبر جلوگیری از اتلاف کاغذ و آسیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشر لوگوس از انتشار پایان نامه های علوم انسانی حمایت می کند

نشر لوگوس از انتشار پایان نامه های علوم انسانی حمایت می کند