مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 06:152020-07-15سياسي

تعهد بسیج برای ایجاد 5000 شغل در استان سمنان


رییس سازمان بسیج کارمندان استان سمنان با اشاره به تعهد سازمان بسیج کشور مبنی بر ایجاد 40 هزار شغل در کشور و پنج هزار شغل در استان گفت: سازمان بسیج کارمندان در تیرماه جاری موفق به ایجاد 200 شغل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مرتضی دهرویه پیش از ظهر امروز در نشستی با رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان به منظور تبادل نظر درباره راهکارهای تعامل و همکاری های مشترک دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج کارمندان استان سمنان، به تشریح بخشی از سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و رویکرد سازمان بسیج کارمندان در سال 99 پرداخت.

او بیان کرد: مهم ترین بحث در این سیاست بحث خدمت رسانی در دستگاه های اجرایی بوده و بسیج ادارات در بحث تکلیف گرایی خود کمک به دستگاه های اجرایی در افزایش رضایتمندی و تکریم ارباب رجوع را در دستور کار قرار داده است.

رییس سازمان بسیج کارمندان استان سمنان با اشاره به نام گذاری سال 1399 از سوی مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید اظهار امیدواری کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان در امر جهش تولید بسیار تأثیرگذار است و با حمایت فرماندهی سپاه قائم آل محمد (عج) و همکاری این دانشگاه بتوانیم منویات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد بسیج برای ایجاد 5000 شغل در استان سمنان

تعهد بسیج برای ایجاد 5000 شغل در استان سمنان