مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 06:452020-07-15سياسي

لزوم استفاده از ظرفیت جهاددانشگاهی برای توسعه خراسان شمالی


فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: سپاه برای توسعه استان از ظرفیت جهاددانشگاهی استفاده می کند.

- ایسنا/خراسان شمالی فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: سپاه برای توسعه استان از ظرفیت جهاددانشگاهی استفاده می کند.

سردار ابوالقاسم چمن، در نشست با مهندس محسن رحمانی، رییس جهادانشگاهی استان با اشاره به نگاه جهادانشگاهی برای استفاده از ظرفیت و توان بسیج با هدف پیشبرد اهداف، اظهار کرد: نگاه جهادانشگاهی به منظور توسعه خراسان شمالی با استفاده از توان سپاه و ظرفیت های موجود در این مجموعه، نگاه ارزشمندی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالیف وی با بیان اینکه در استان طرح و اقدامات ارزشمندی از سوی سپاه جوادالائمه(ع) در حوزه های اقتصادی و بهداشت و درمان صورت گرفته است، گفت: باید براساس سخنان مقام معظم رهبری هر کاری سه مشخصه عالمانه، عاقلانه و عازمانه داشته باشد، به این معنا که امور باید بر مبنای عقل و منطق، علم و عزم و اراده راسخ انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه انجام امور توسعه ای در استان توسط سپاه و با مشارکت مراکز علمی همانند جهاددانشگاهی بر اعتبار و ارزش کار می افزاید، یادآورشد: باید کارگروه ویژه ای در حوزه های مورد علاقه طرفین تشکیل شود تا پس از بررسی نقاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ظرفیت جهاددانشگاهی برای توسعه خراسان شمالی

لزوم استفاده از ظرفیت جهاددانشگاهی برای توسعه خراسان شمالی