مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 07:152020-07-15سياسي

اصلاحات و ملزومات تحقق جهش تولید


جهش تولید به عنوان شعار راهبردی سال جاری در جلسات متعددی مورد بحث قرار گرفته اما تحقق هر چه سریعتر آن در شرایط فعلی به راهکارهایی اساسی و اجرایی به همراه رفع موانع رونق تولید از جمله اصلاح قوانین مخل تولید نیازمند است.

- در حالی قریب چهار ماه از سال جهش تولید می گذرد که بسیاری از سیاست ها و برنامه ریزی های اقتصادی تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا از اواخر سال گذشته سردرگم باقیمانده است ولی با این وجود تمام مسئولان کشورمان مصمم به تحقق این شعار برای رونق بخشی بیشتر به این اقتصاد کرونا زده که دامن تمام کشورهای دنیا را گرفته، هستند.

البته تحقق جهش تولید که نه تنها مختص تولید نیست بلکه تمام بخش ها را در برمی گیرد، مستلزم رونق تولید و اقتصاد کور در شرایط سیاسی حال حاضر دنیاست و در این مسیر وجود برنامه ای راهبردی و استراتژی می تواند مشروط بر این که همتی بیش از پیش میان دولت و بخش خصوصی شکل گرفته و راهکارهایی درست و اساسی مورد اجرا قرار گیرد، بسیار کارگشا باشد.

با تمام این اوصاف جهش تولید در کشورمان با موانع و مشکلاتی نیز مواجه است که از عمده ترین آنها می توان به مشکلات بخش تولید و توزیع، خدمات و نیروی انسانی، مسائل حقوقی و آموزشی اشاره کرد و به نظر می آید تا زمانی که این مسائل و مشکلات احصاء نشود و برای رفع آنها اصلاحاتی صورت نگیرد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاحات و ملزومات تحقق جهش تولید

اصلاحات و ملزومات تحقق جهش تولید