مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 07:302020-07-15سياسي

منازل مددجویان سیل زده «دم رود»ماژین دره شهر در حال تکمیل شدن است


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت:منازل مددجویان سیل زده روستای دم رود بخش ماژین شهرستان دره شهر در آستانه تکمیل شدن بوده و در آینده نزدیک ب به صاحبان آنها واگذار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، قنبر موسی نژاد ظهر چهارشنبه در سفر به شهرستان دره شهر و در دیدار با فرماندار این شهرستان اظهار کرد: ساخت مسکن برای مددجویان کمیته امداد ماژین و دیگر اهالی سیل زده این روستا در قالب یک روستای جدید که زمین آن توسط کمیته امداد تهیه شده و با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و چند دستگاه دیگر انجام گرفته است.

وی افزود: در زمینه بازسازی مناطق سیل زده بخش ماژین اقدامات خوبی صورت گرفته و تسریع در زیرساخت های روستای دم رود و چند روستای دیگر ماژین نیازمند همکاری فرماندار و دیگر مسئولان است.

فرماندار دره شهر نیز در این دیدار گفت: با توجه به مسئولیت و حضور کمیته امداد در بازسازی روستاهای سیل زده ماژین، آماده همکاری بیشتر با این نهاد در تکمیل این پروژه هستیم.

کیانوش محمدنژاد افزود: خدمات کمیته امداد در زمینه بازسازی مناطق سیل زده شهرستان دره شهر مطلوب بوده است و پیشرفت پروژه بازسازی روستای دم رود ماژین با همکاری کمیته امداد و دیگر دستگاه های مشارکت کننده مطلوب بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منازل مددجویان سیل زده «دم رود»ماژین دره شهر در حال تکمیل شدن است

منازل مددجویان سیل زده «دم رود»ماژین دره شهر در حال تکمیل شدن است