مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 07:452020-07-15فرهنگي

نمایشگاه «سکو 99» به ایستگاه پایانی نزدیک می شود


بخش سوم نمایشگاه «سکو 99» از روز 27 تیر تا 7 مرداد در گالری شکوه برپا می شود و در آیین افتتاحیه آن از کتاب هوشمند این نمایشگاه نیز رونمایی خواهد شد.

- بخش سوم نمایشگاه سکو 99 از روز 27 تیر تا 7 مرداد در گالری شکوه برپا می شود و در آیین افتتاحیه آن از کتاب هوشمند این نمایشگاه نیز رونمایی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نمایشگاه، در بخش پایانی نمایشگاه سکو 99 آثار نصرت الله مسلمیان، داود شهیدی، واهیک هارتونیان، آرمان یعقوب پور، پژمان رحیمی زاده، علیرضا آدم بکان، امیر راد، زروان روحبخشان، عیسی جباری، شیما خشخاشی، تکتم میرباقری، بارائه رییسی، نرگس سلیمان زاده، رضا بابک و دیگر هنرمندان عضو مؤسسه سکو به نمایش در می آید.

در توضیح نمایشگاه سکو 99 آمده است: این نمایشگاه در سه بخش برگزار خواهد شد که در مجموع آنها 134 اثر از 77 هنرمند به نمایش در آمده است؛ پیش از این دو بخش ابتدایی این نمایشگاه در تیرماه سال جاری برپا شده است.

نرگس سلیمان زاده، مدیر مؤسسه هنری سکو نیز درباره نمایشگاه گفت: در آیین افتتاحیه این نمایشگاه، کتابی هوشمند حاوی آثار نمایشگاه سکو 99 رونمایی خواهد شد، که در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه «سکو 99» به ایستگاه پایانی نزدیک می شود

نمایشگاه «سکو 99» به ایستگاه پایانی نزدیک می شود