مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 08:202020-07-15سياسي

راه اندازی سمن زیست محیطی «دوستان زمین وزمان» ، در دانشگاه های پیام نور ایلام


رییس دانشگاه پیام نور استان با تشریح فعالیت های این دانشگاه در زمینه صیانت از محیط زیست، گفت: تمام تلاش ما این است که این فرهنگسازی توسط دانشجویان انجام شود تا به نهادینه شدن فرهنگ صیانت از محیط زیست در بین خانواده ها کمک شود.

- راه اندازی سمن زیست محیطی دوستان زمین وزمان ، در دانشگاه های پیام نور ایلام ایسنا/ایلام رییس دانشگاه پیام نور استان با تشریح فعالیت های این دانشگاه در زمینه صیانت از محیط زیست، گفت: تمام تلاش ما این است که این فرهنگسازی توسط دانشجویان انجام شود تا به نهادینه شدن فرهنگ صیانت از محیط زیست در بین خانواده ها کمک شود.

دکتر عباس سهراب زاده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در دو سال گذشته در راه صیانت از محیط زیست و منابع طبیعی و فرهنگ سازی و اصلاح نگاه به محیط زیست در دانشگاه پیام نور ایلام فعالیت های اثربخشی انجام شده است.

وی گفت: برگزاری هفت کارگاه آموزشی جهت اصلاح الگوی مصرف انرژی در بین کارکنان واساتید، برگزاری سه اردوی فرهنگی – آموزشی جهت پاکسازی محیط زیست، جمع آوری و انتقال پسماند آزمایشگاه های دانشگاه از جمله این برنامه ها بوده است.

رییس دانشگاه پیام نور استان ایلام از ممنوعیت استفاده از ظروف پلاستیکی یکبار مصرف در سطح دانشگاههای پیام نور استان به عنوان یکی از برنامه های اجرا شده در این مدت نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سمن زیست محیطی «دوستان زمین وزمان» ، در دانشگاه های پیام نور ایلام

راه اندازی سمن زیست محیطی «دوستان زمین وزمان» ، در دانشگاه های پیام نور ایلام