مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 09:502020-07-15اقتصادي

پتانسیل یابی انواع مواد معدنی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمدگفت: پتانسیل یابی انواع مواد معدنی در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد و انجام عملیات اکتشاف با نگاه ویژه به فلزات در عرصه ای به وسعت بالغ بر 7هزار کیلومتر مربع تحت عنوان پهنه اکتشافی دنا آغاز شده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمدگفت: پتانسیل یابی انواع مواد معدنی در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد و انجام عملیات اکتشاف با نگاه ویژه به فلزات در عرصه ای به وسعت بالغ بر 7هزار کیلومتر مربع تحت عنوان پهنه اکتشافی دنا آغاز شده است.

سید حشمت الله صمیمی دوست روز چهارشنبه 24 تیرماه در نشست بررسی مشکلات معادن استان و نحوه همکاری دستگاه های اجرایی استان با سرمایه گذاران بخش معدن با حضور دستگاه های مربوطه گفت: امیدواریم که با همکاری و مساعدت دستگاه های مختلف در این راستا گام های مثبتی در استان برداریم.

وی افزود: یکی از پتانسیل های استان معادن است که سال هاست به این بخش توجهی نشد و امیدواریم با همکاری سرمایه گذاران بتوانیم معدن آهک هیدرات و فسفات چرام را فعال و راه اندازی کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: حداکثر ظرف 24 ساعت دستگاه های اجرایی (شرکت آب منطقه ای، شرکت گاز، اداره کل میر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتانسیل یابی انواع مواد معدنی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

پتانسیل یابی انواع مواد معدنی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد